Saturday 13 October 2012

Sömmnad på börjad...

Jepp började smått att sy på Kabuto cosplayen.
Var tvungen att testa ut byxs mönster lite innan med att sy ett test på att.
Har ändra lite från original mönstret men inte möt på att.
 Mönster delarna på tyget som jag vet inte skifta färg beronde på ljuset XD
Så ja beroende på ljuset är det lila, mörkblå eller typ någon form av mörkgrå svart färg.
Fungar nog bra till honom XD


Nästan klara byxor.
Sy i dragkedjan och sy fast linningen samt lägga upp benen troligen göra två hällor.
Lite små saker eller om jag hittar mina D ringar kan jag möljligen sätta dit dom.
Måste tänka på saken lite på den lilla vita väskan dom alla har i Naruto eller de flesta bak till.

Skall ser om jag kan göra hans väst sak med i morgon och var har nu har runt midjan bandet med.
T-shirten väntar jag med att göra får se vad jag hinner med.

No comments:

Post a Comment