Wednesday 17 October 2012

Sista in lägget om...

Kabuto Yakushi cosplayen sy del.
Eller ja det mesta är klart nu i alla fall kläderna.
Utom T-shirten XD


 Så ser handskarna ut och jag fick mitt blåa pannband med idag det jag klagade över i går -_-



Dålig bild på det hela och peruken är inte fixsad än men rätt nöjd med 
sömnaden än då kunde varit möt bättre.





Sista bilden som inte har med någon ting att göra mer än att jag gillar den
Och så undra jag om ni har ett förslag på hur man kan göra det metalliska plattan han har på 
ovansidan av handskarna?

2 comments:

  1. Ååh vad mycket du jobbat!

    Hmmm... craft foam kanske?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vet inte om det är mycket jobbat egentligen, började i lördags tro jag med att testa ett byxmönster och sedan började sy på det redigt på söndagen tro jag.
      Tro att jag får måla craft formen så fall men det är ett bra förslag.
      Sedan har jag kanske en till cosplay att göra till Kultcon beroende på om tyg kommer eller inte på måndag. Så ingen stress hos mig nej XD

      Delete