Thursday 25 October 2012

Fail på peruken från min sida....

yes fick en peruk i dag som till början var tänkt till Sannan, men nu vet jag inget XD
Den påminner mig alldeles för mycket om Aizen <3
Älskar den killen så ja tro att jag kommer cossa honom någon gång.
Eller jag vet att jag kommer göra honom.

I alla fall skall testa att höra lite med platt tången på att 
och se vad som händer vid topparna.

Om inte för en kväll bör den funka som Sannan eller?





Ah kan inte mer än älskar den perukens fluffig het och enkel att styla till XD

Ja skall ser om jag kan hitta Rangiku scarfen annars köpte jag en ny i dag som kan fungar i nöd fall.
Tro inte jag kommer köra henne då när jag tvättade mina byxsor vet inte om jag det innan.
Så blev dom vita banden grå D= 
Kan blir att jag får sy om banden i dom T^T

3 comments:

  1. Nu vet jag inte hur peruken ser ut bakifrån men framifrån sett tror jag den funkar åtminstone for now. ^_^Du kan ju fixa en annan senare om du vill och jag håller med dig att den påminner mig lite om Aizens hår.. *host* multianvända peruker är bra. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tro den fungera för tillfället med skall ser hur jag gör. Sitter och Faila på Kabuto peruk nu med D= Inte min cosplay vecka XD

      Delete
    2. Hahaha ja, alltid har man ju inte flyt. XD Men det blir bra sen!

      Delete