Sunday 14 October 2012

Mer sömmand...

Okej i dag har jag sytt nästa klar byxsorna har bara att fålla upp benen på dom.
Samt sytt en jäkligt ful T-shirt som skall läggas upp vid armarna och konstatera att streach tyg är mitt hat nr 1 på sömnads fronten. I alla fall det tyget som var till T-shirten.
Samt på börjat hans väst typ.

Lite bilder.

 Boken alla borde äga så järklar bra att har <3
Mönster på T-shirten ligger på den bilden.



T-shirten på bordet hatar den men den få fungera för till fället.
Som jag svår när jag gjorde den...


Jag vet att speglen är inte ren -_- 
Men ja T-shirten och byxorna på bilden


 Bild på västen när jag har rita upp att på tyget.


 Test bild på hur det kan ser ut senare när det är klart.
Bandet runt midjan är till Gin XD Men jag lånar att för att ser
hur saker kommer att ser ut senare typ.
Sorry för dom fula spegel bilderna...

Kvar att göra.
Sy klar byxsorna
Sy klart T-shirten
Sy vantar
Sy hans midje band
Klippa peruk
Eh skorna är beställda och så pannband.
Kommer inte på mer nu typ.

No comments:

Post a Comment