Saturday 13 October 2012

Mina Bjd behövs här...

Okej ni som inte gillar Bjd titta åt ett annat håll.

Så min lilla familj börja blir större,
den 3 oktober kom det två söta saker till mitt hem.
Först var det

Kira MSD som kom hem och sedan min nya SD "New guy"

 MSD Doll Leaves
(Mold) Maya Another Me
Köp: Junkyspot.com
Jag döpte honom till Kira för stunden.

Nackdelen med detta köp är sandningen på honom.
Det synst och är inte vacker men jag visste om att.
Han kommer troligen ändå har kläder om inte annars
kommer jag ser till att fixas,
så att det ser bra ut på nått sätt.
Men jag älskar honom kan inte neka hans skönhet trots dom skönhetsfelen han har.
 "New guy" Doll Leves SD
(Mold) ?
Köpte honom av en på DV
Blev så glad av att ser den till salu. 
Det huvudet ni ser på bilden kommer senare blir mitt
 experiment huvud.
Fick ett annat huvud samma huvud som denna men orörd.
Detta har fått en modifiering vid näsbenet som man ser på bilden.
Gör inte mig nått skall ändå leka och modifiera att senare.

Ett bra köp för att exponentiera med helt enkelt.



New och Sebastian samtalar om nått, 
men vet inte om vad 
Men jag gillra bilden på dom. 
Skall nog komma på historier med dom och alla andra jag har idér.

Sebastian ser ganska arg ut med XD
En bild på familjen som man ser hur höga dom är med.
Freddy är min kärlek <3 Älskar den poster flaggan.

Liter mer på Bjd fronten.

Har köpt hemliga paket till dom från Doll Hearts.
Fukubukuro påsar som innerhåller saker från deras sida från kläder till peruker ja men vet inte vad man får.
Köpte tre påsar.
En SD Pojke en MSD och en Yosd påse.
Älskar deras kläder och annat dom har efter som det är stil som jag gillar och kvalité på att.
Det som jag skall fixsa och planera för är "New guy" och Kira.
Kira är jag nog säker på hur jag vill har honom.
Skall letar kläder till honom ny peruk och ögon
 samt för "New Guy

Det var nog allt jag ville säga om dom för till fället.
Har ni frågor så fråga på är visligen ny för BJD området men ja svara på allt så gott som jag kan.
Over and Out

1 comment: