Wednesday 3 October 2012

Cosplay plan för Kultcon...

Eller half i alla fall en ny cosplay skall det blir.

Yes honom
Kabuto Yakushi från Naruto kommer nog inte ser bra ut som honom men jag vill göra honom nu.
Även om det lila tyget jag köpte kan vara åt fanders fel men han skall det blir.
Hoppas att det saker jag har beställt kommer komma i tid bör göra det men vem vet.
Plus att jag har en peruk att köpa samt ett blått pannband.

Sedan vet jag inte mer vem jag skall göra mer där givet vis någon Bleach cospaly jag har.
Men vem?

Sedan är frågan om jag skall köra denna blog på engelska eller fortsätta på svenska?
 


2 comments:

  1. Ska ju inte själv på Kultcon men hoppas du får klart cosplayn i tid!

    Och för mig kvittar det vilket språk, använd det du tycker känns bäst.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det gör jag med, bör inte tar så lång tid att göra den. Fast nu med den praktiken jag har kan det vara svårt att göra den XD
      Språket är jag nog bättre på svenska än nått annat men ja.
      Egentligen tycker jag inget språk känns bra XD

      Delete