Tuesday 30 October 2012

Back from Kultcon...

Inga bilder D=
Bara en massa text.

Okej Resdan började tidigt 5.50 till Ronneby sedan där till Växsjö vänta car 45 min eller nått
för att vidare till Jönköping som man var ca 10.30 vi konvetet och vänta.
Den förbannade väntan  -____- 

Var inte inne från kylan fören ca 14 eller nått försenade insläpp och så vidare.
Men det gör inget när man prata med awesome folk i kön.
Andledningen till att jag köa är för man tendera att knyta kontaker och nya vänner i en kö.
Om man är själv.

Så Kabuto första dagen var najs men nya glasögon med redig förnster glas skall inskaffas.
Bar dom inte så mycket då jag stör mig på suddig syn.

Ja jag köpte sovsals biljett och inte utnjuttjade men tydligen ville dom sätta dit ett än då.
Sedan sa han att jag skulle sova i sovsalen XD

Tro det var två som frågade om bild på mig som Kabuto och ja någora andra som gillarde
att jag var honom.

Hänge i början med ett Naruto gäng som jag ochså känner en från internet.
Jag och Hindan skaffade mat och lite annat och prata härlig tjej att pratar med samt skulle hon vara med i tävlingen men som en annan karaktär får ett spel.

Stan var kul med gick för att äta med Sasuke,Sakura och Naruto, 
Som egentligen cosplayade från Rin från Blue Exstosist och Två karatäre från Vampire Kinght
Men jag känner dom mer dom Sasuke, Sakura, Naruto från Harukacon <3

Det var en som stoppade mig eller oss och kände igen mig från Naruto serien.
Hade inte glasen på mig men när jag tog på mig dom
 var det som ett ljus gick upp i huvudet på honom XD

Han var liksom "Ja du är den där onda" Och föröker komma på namnet och  det var
helt underbart kul XD
 Han kom på det och sa att han var en liten nörd själv <3

Gick tidigt till hotellet huvudvärk och sov gott i sängen lite kallt på rummet men ja.
Innan jag somnade såg jag i pannan att jag hade ett märke/bula efter hedbandet D= 
Inte fint alls.

Good thing is that I was Gin på lördagen annars vet inte helvete om man hade kunnat täcka att.
Så som med Kabuto var det två som fotade mig som Gin.
Köpte en del saker manga, en plush och manga var det ända XD
Eh nej det var ett lite mer köp

Detrot Metal City 
DCM SAKER <3
Jag var i himmelen, men det blev bara en poster flagga.
Har jag råd och kommer i håg skall jag in på sidan och köpa figurerna.
Fett att jag skall har dom om dom finns kvar <3

Umgicks med folk och hade kul kollade på cosplay tävligen så på ett frieri.
Fett gulligt kan ses på youtube finns uppe där.  Orka inte länka söt Kultcon frieri tro jag.
Kollade även på karaoke tävlingen och massa annat, gick på två panel föreläsningar.
Ja men fotade inget XD
Var grymt dåligt på att blir det när jag är med folk ibland och feg på att med.
Gick tidigt huvudvärk och blir illa mående av mat lukt Ush.

Men sista dagen har inga pengar och vad ser jag ligga???
En Aizen plush D= 
Övergiven och behövde en Gin, men pengarna T^T
Hade jag veta innan så hade jag offrat Naruto Fox mot honom.
Men jag älskar min Fox för nu har mini Fox en stor Fox XD

Jag måste har en Aizen plush skall nog blir ett mål med mitt konvetande.
Att finna en Aizen plush XD
Eller om någon annan finner en hojta till =D

Sorry för alla stavfel samt skumma menings uppbyggnad och av saknad av berättelse teknik.


2 comments:

  1. Låter som om du haft det trevligt!
    Jag vet att i Uppcon i år fanns det Aizen plushies btw. :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know they have, men jag vill inte härma folk, din bror köpte en om jag inte minns helt fel ne? XD Sedan köpte jag en katt med så pengarna var också lite borta. Men på Confussion skall jag finna honom tro jag XD

      Delete