Friday 5 October 2012

Fått tygerna för min cospaly

Så fick tygerna i dag till Kabuto Yakushi och en annan sak till att mina glasögon till honom.
tyget är lila och så so jag vill har att även om det skulle egentligen varit ljusare för honom.
Tro det är aning ljusa i verkligheten med.


Satt i hop denna med och la upp att på DV efter som det var en som uppmanade folka att göra en.
Kul att ser men fan ingen förvandling direkt från min sida. XD
I hörnet högst upp är min första cospaly som jag aldrig nämner 
eftersom det var kläder jag hade eller köpte redan hemma.
Och mitt första försök på Unohana den ända bild jag känner till, allt var fail på den mycket fail borde inte kallas för cosplay ens XD

Det var det ända jag har just nu till er.

4 comments:

  1. Fint att tygerna kommit, de ser bra ut!
    Och vad är det där för cosplay timeline grej? Ser kul ut. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Var nått om att visa från sin första till sista typ för att ser sin utveckling om inte annars ett bra sätt att hålla koll på sakerna för min del som glömmer bort många av dem.
      Du kan med göra en för det är kul att ser var folk har gjort genom åren. =D

      Delete
    2. Hmm visst. Finns det nån slags mall att utgå efter?

      Delete