Thursday 11 October 2012

Peruken hemma...

Bara frågan är om man kan fixsa till den så den inte ser helt dum ut till honom XD

Behöver har pannbandet till Kabuto innan jag klipper peruken.
Tog ett annat jag har liggandes hittade inte den jag tänkte på från början.
Vilket menar att jag ändå skulle kunna klippa att än så XD
Logik = Nada hos mig nu...
Men bästa av allt som jag inte kommer visa på bild är.....
*trumvirvel*

Mitt peruk huvud har nu en ställning som man skruva fast vid en kant, så rör den inte på sig.
Bästa köpet helt klart.

Så nu kan jag styla perukerna utan att jag behöver fått ett frigolithuvud i knät XD.
Skall nog köpa mig ett annat peruk huvud
Manligt då, jag har för mig deras omkrets matcha mitt huvud.

Dåliga bilder med webb kameran XD
Oklippt och o stylad peruk bara ett halvt test på att.






3 comments:

  1. Jag behöver också ett frigolithuvud, de är mycket bättre att styla på än wig stands. D: Och jo, det stämmer att killhuvuden har mänskligare huvudomkrets på wig heads än damhuvudena. XD

    Peruken ser bra ut, bara styla den lite så~
    Btw, schyssta brillor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trodde jag skrev ett svar här O_o Men tydligen inte...
      Jo det under lätta möt med ett huvud att har peruker på så hur du kan använda ett wig stand fattar jag inte XD

      He ja du önskar bara att linserna var i glas och inte plast blir lite suddig med plast som linser XD inte farligt men nog så irriterande XD.

      Delete
  2. Dom är lättat att ta på sig, men jag bara stör mig på att det är plast som "glas" i dom. som gör att man ser lite suddigt med dom. Annars är dom lätta att böja till lite vilket jag gjorde så att dom inte satt åt för hårt.
    Men jag betalade bara 59 kr för dom och man får det man betala för XD
    Alla knep är bra utom dom dåliga XD

    ReplyDelete