Tuesday 16 October 2012

Ja ha mer sömmad på...

Kabuto men årka inte mer i kväll villket var lite jag gjorde men ändå.
Huvudvärk yay ...

Sytt upp ett byxben och sysslat med att göra hans handskar som inte fullt klara.
Tråkigt nog var det allt för i dag men.
I går vart västen helt klar.

Så kvar att göra
Göra klar handskarna 
Fundera på att sy upp t-shirten...
Banden runt magen
Eh ja resten är upp till när mina beställningar skall komma.
Som det ser ut nu kommer troligen inte ett paket komma.
Där hans blåa pannband var med i T^T
 
Så jag hoppars på att det där det svarta som jag har beställt
kommer innan konventet nästa vecka + skorna.

Sedan kan jag möjligen göra en väldig spontan cosplay med till Kultcon XD
Men säger jag inte om den.

Bilder men bara två XD

 Dålig mörk bild fast jag torkade av spegeln innan denna gång XD


 Så såg det ut på bordet när jag sysslade med dom vem som har lagt skruvmejslen där vet jag inte.



No comments:

Post a Comment