Wednesday 25 April 2012

Undertaker

Tog på min peruken jag fick i går med lite fix så blir en perfekt för Undertaker.

Som jag skrev på DayViews innan vilket blir klippa och klistra för jag är lat XD

"Måste fundera vidare på hur jag skall sy hans kappa.
Fundera på att göra så jag kan har den även utan för cosplay.
Med andra ord jag måste tänka på min byst.
Lite så som min Ulquiorra jacka är sydd, för den är inte sydd
för att dölja min byst."

Vad säger ni?
Har ni nått tips på hur jag skall sy hans kappa och kläder? 
Dölja eller inte?
Om jag skall dölja måste jag komma på ett bra sätt att göra det på.

 
Detta är det jag kommer ut går i från någorlunda. 
Ringen och det kommer följa anime för det är silver färgat och ringen kommer inte blir exakt.
Tro ni behöver en bild för att ser lite mer.
 
En lite bild helt orelaterad XD
 
 


2 comments:

  1. Replies
    1. Ja en rock så att säga sedan två skjortor tro jag.
      I alla fall Har har en svart skjorta liknade saker under kappan som du ser men kanse vita ränder på.
      Troligen kommer jag köra på två skjortor en vit och den svarta över så att säga.
      Kom på att man kan göra lös kragar med att sätta dit i stället... Måste fundera =D

      Delete