Tuesday 10 April 2012

Oh no...

Inget tyg eller wig i dag, eller ja just det, och saker ser ut att går lite åt skogen med min plan XD
Ehm i alla fall fick jag min Kigurumi i dag, så lite glad är jag.

Ni kommer får en skit dålig bild på mig när jag har det på mig och det är inte vacker.
Jag bjuder på den bilden.
Men jag älskar den <3

Vem bry sig att man ser ut som en Idiot.





Men jag klipper ut lite små delar jag skall har till Byakuya´s kaptens kappa.

Har en sak att klippa ut till, annars är det inget mer, fundera även på om jag skall
bara köra raksöm runt applikationerna till en början och sedan efter konventet att fixas till att så som jag har på Unohanas kappa senare.

Det är fejk läder jag klipper ut detaljer så det rispa inte upp sig.

Ah fundera snart på att sminka mig som Ulquiorra och har på min Kigurumi 
Som jag har på bilden.

3 comments:

  1. Ååh, vad för slags kigurumi är det där? Ser rätt annorlunda ut från såna jag sett tidigare. (nästan man själv vill köpa en nån gång..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köp en... köp en...

      Ehm det är en fladdermus med en lite söt djävuls svans. Du kan alltid tar och låna en av mina, om du vill testa på. Har Pikachu och en Räv med. Dom är varma och mys pys =D

      http://www.kigurumi-store.com där kan du hitta flera olika med sedan är där jag har köpt mina ^_____^

      Delete
  2. Ååh tack för länken, ska checka!

    ReplyDelete