Tuesday 24 April 2012

Ulquiorra bilder...

Yes så äntligen tog jag mig tid att tar lite bilder.
Fortfarande svårt när man är själv men jag har lite favo bilder.
Kommer nog får kolla igenom alla mer än en gång.
Lite av dom ligger på DA redan.
Så ni får typ dom ja skumma bilderna XD 
För att jag kan göra så.

Viss passar Unohanas kappa Ulquiorra?

  Ulquiorra har bytt sida till Shinigami eller...

Ja ehm tro någon satte något i hans hår ...

Katt bild 
Tro jag alltid har hatt någon katt med mig runt mig när jag har tagit mina bilder.
Detta är Janzzon

Sist men inte minst
Ja detta var den ända som inte var så skum egentligen XD
Har en hel del i min kista så att säga flumade mig med webb cam med
Så jag har bilder från den med.

2 comments:

  1. Hahaha Ulquiorra med Unohanas haori! Nummer 4 passar ju. XD Och shinigami!Ulquiorra var najs hahaa! Sköna bilder!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så jävligt är det när man har sakerna XD Det var bara upplagt för sånt idioti =D
      Skyller på tröttheten och pepp på någon skumt som inte finns XD

      Delete