Saturday 7 April 2012

Byakuya cosplay W.I.P

Så en ny cosplay på gång när andra inte är klara...
Det är jag i ett nötskal men jag är jätte pepp på att göra Byakuya från Bleach just nu.

Det jag har gjort än så länge är 
Byakuya´s hand saker


Tro jag kommer göra nya av dom i ett stretch tyg i stället, 
men dom går an tills vidare.

Och det han har i håret kenseikan som skall läggas mer färg på.


Och vad dom är gjorda av är, Dekorgummi/Foam 
Lim och akrylfärg.

Inte mycket gjort på den fronten men jag hoppas att mitt tyg kommer på tisdag så jag kan sy lite.
Eller jag hoppas att alla saker jag har beställt kommer då.

2 comments:

  1. Ååh, Byakuya! <3
    Handskarna ser bra ut! (jag behöver också göra såna till min kapten!Byakuya cosplay till Närcon...)

    Hoppas du får tygerna snart!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dom är rätt enkla att göra men jag skall göra ett par nya bättre. Gillar inte dom jag har gjort + att jag missade att han har två slitsar på dom och inte en -_-
      Man skall börja någon stans. Fett najs att du skall vara honom på närcon.<3

      Delete