Wednesday 11 April 2012

Got the wig but no fabric so far...

Så inget tyg än så länge idag, men jag fick min peruk och det fungera fint fint.
Min nya kärlek.
Redigt tur att jag har lite clips on löst hår liggandes.
För det behövdes till att =D
Så då skall man fixas till den på alla sätt och omöjliga sätt.

Bild på att så långt jag har kommit och ja vilken sida sitter den lilla saken på?
Har den på höger just nu men bilden visa vänster.
Jupp mer att fixas med den men det är en början i alla fall.


Oh ja får slipa och färga om mitt Ulquiorra Zanpaktuo sak  >_< 
Det vilar nog en förbannelse över den.
Det det kommer jag ordna efter konventet jag skall på.

2 comments:

  1. Ååh!

    Han har den lilla på höger sida om inte jag minns fel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kanon vore dum att sätta den på fel sida tycker det ser ut så på bilderna jag har sett med. Men jag har problem med höger och vänder XD

      Delete