Monday 28 January 2013

Närcon Vinter fundering sak...

Skrev på dayviews.com i går att jag fundera på att hoppar ur tävligen 
eller tävla med en annan cosplay.
Har inte bestämt mig då jag vill att min Undertaker cospaly skall vara på topp och inte flopp.
Som det känns nu kommer den inte var på topp.

Kommer göra allt för att Undertaker skall blir klar för konventet men,
 allt jag vill göra kommer jag inte att hinna med.

Så vad tycker ni satsta att tävla med en annan cosplay som jag har eller ger en annan 
chansen att tävla i stället?

Sedan om jag tävla vilken tycker ni då skulle vara kul att ser på scenen?

Eh ja annat skoj =D

Paket som är till cospaly 
Först ut nya medaljoner eller vad man vill kalla att =D 
Så fina och söta och jag den runda blev för liten XD


Sedan dessa att ändra lite på och får dom att funka för Sannan.
För lat att göra egna men tro nog att jag skall göra det nu när jag har dessa.
Blev inte för imponerad av dom men ja man måste testa för att se ne?


Jupp ligger fin på mitt vita tyg som skall vara till Undertaker skjortan XD
Se lite framåt går det men inte möt =)

4 comments:

  1. Om du känner att Undertaker inte blir så bra som du vill ha den för att vela tävla med den så skulle jag nog köra nån annan cosplay som tävlingscosplay. :) *hostsannanhost* ? XD

    Nice svärd! Varifrån köpte du dem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fundera på Sannan fast köra då den vita versionen eftersom jag inte kommer på namn nu på saker och ting vad han heter så XD
      För svärden blir lätt fixsad med färger och så så skulle det var nått. Har rätt bra med bilder på sömmnade av Sannan med.

      Svärden kommer i från cosplaybiz från e-bay vilket om jag inte minns fel nått du sa nått om på Närcon tro jag eller sagt att senare.

      Delete
    2. Ah, rasetsu versionen. Gör det, vore grymt! Kom ihåg röda ögon dock!

      Ah jo, tänkte väl att de såg liknande ut. xD

      Delete
  2. Just nu står det mella Shinji och Sannan mer åt Sannan rasetsu versionen, eftersom, det skulle vara kul att vara mer er alla på lördagen. Bros på hur långt jag kommer med Undertaker. Men annars blir det nog Sannan. Eller om jag är dum nog att ger mig på nått helt annat för jag är galen XD

    ReplyDelete