Tuesday 8 January 2013

Gissa vad???

Nu blev jag lite glad i dag eller mycket <3
Fick en grej jag köpte på tradera i dag egentligen två.
Så nu när jag testade lite med en peruk jag har hemma som inte kommer användas till honom.

Så konstaterade jag att,
 Ja han skall jag göra. XD

Visligen har jag nog nämnt att innan men nu är det bestämt.
 Sedan att man har allt mer eller mindre hemma skada inte XD

Aizen kommer att cospalyas någon gång under detta år =D

Dålig webbcam bild/er
Satte ihop två till en XD
 Obs jag testade det fort och har ingen kolla alls på nått.


 Me are happy happy <3
 

4 comments:

  1. Replies
    1. Känns som att små saker gör mig glad XD
      Bara så du vet kommer jag kräva dig som Gin någon gång när du kan. Om ingen annat inträffa eller nä jag kommer tvinga dig. <3

      Delete
    2. Ah, jo det kan jag nog ställa upp på om jag inte har andra cosplayplaner redan bokade. xD Vi får se!

      Delete
  2. Fundera på honom innan men ville har glasögon först och ser om jag passa i glasögonen och om dom passa till honom typ.
    Så det var bara plus att kunna testa och se med en av peruken jag har om det skulle funka =D

    ReplyDelete