Monday 14 January 2013

Nya peruker och tyger...

Men ingen bild på tygerna än för det är mörk och jag orka inte ta några nu på att.

Så Fedex paketet med perukerna kom i dag.
Ja alltid kul, och missade helt med en ide jag hade på två av perukerna det vita XD
Men det jag trodde skulle går åt skogen ser ut att kunna funka bra.




Kyuujyu Amagiri peruk is here...
Typ eller ja skall fixa till att så att den kan funka till honom. XD

Bilden vid sidan visa färgen på att samt så är det inte redig samma färg på löshåret och peruken med extra tofsen är det samma färg på. 

Löshåret är en aning mörkare men syn inte så möt på bilden.
Så jag tycker det är okej och funderande till min ide.

Så det skall blir spännande om jag kan sätta min plan i verket och fixas ihop, en fungerade peruk till honom.
Och hans skägg på nått sätt XD




Köpte med en lång vit peruk och en kort som var inte samma färg, så den iden gick åt skogen.
Behöver lös hår till den vita långa och fixa den efter som den är tunn upp till.

Så ni skall får bilder på mig med den korta som jag gillar men vet inte vad jag skall har den till.
Gillar den skarpt fluff och trevligt <3
Så någon tips på karaktär till den hojta till och berätta, jupp Aizens glansögonen fick hänga på XD

Web cam bilder i ett dåligt belyst rum.



 

2 comments:

  1. Ååh Amagiri på G! <3

    Hmm den korta vita peruken ser ut som en sån som skulle kunna funka till väldigt många karaktärer. Du kan testa söka karaktärer på http://animecharactersdatabase.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jupp det är han <3

      Jo jag vet att man kan kolla där, men gillar att höra var folk spontant säger med XD För i bland går man förbi vissa utan att ens tänka.

      Delete