Friday 11 January 2013

Den blir det ...

Så fick ett paket att kunna hämta ut i dag och ett som kommer på måndag.
Vill har det paketet som kommer på måndag nu det är mer peruker i att XD
Missde tydligen när dom var har med att O_O 
Åh jag var hemma T^T

Så Sannan peruk fixsad så nu är jag nöjd.
Den kom fort och är enligt mig passande för ändamålet.

Så ni får en icke varcker bild på mig med den på huvudet XD

Se ni en hemsk bild men jag årka inte bry mig XD
Men jag gillar peruken så den blir att behålla som Sannan peruk.
Så den delen kan kryssas för från den listan =D

Samt beställt mer Cabochon setting till Undertaker eftersom dom jag har är rätt små och pluttiga.
Till hans minnes medaljonger som han har runt midjan.
Så det blir att köpa större XD Hoppars det kommer innan Närcon Vinter.
Annas tar jag det jag har hemma vilket blir inte så farligt i sin tur.

Sedan tyger på ingång med tro det också kommer på måndag.

Det var mitt meningslösa babbel för idag.

2 comments:

  1. Hahah, tycker uttrycket passar Sannan! XDD
    Så bra att du har en peruk du är nöjd med nu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mycket möjligt men jag ser dum ut XD Visligen gör jag det i varliga fall med.
      Tro att jag kan letar efter en bra peruk till honom i flera år och nu är jag trött på att leta och denna fungera mycket bättre än de andra jag har försök med XD

      Delete