Friday 1 February 2013

Peruker...

Jupp lycklig å glad blev jag över mina peruker <3

plus att jag nu har flytande latex hemma =D
Hoppas bara jag tål att med annars får jag komma på en annan idé.
Tänkte göra om det funka fejk ärr med att nämligen.

Men över till mina underbara peruker.
Älskar att handla peruker från coscraft.co.uk/

Går snabbt och fin kvalitet på perukerna tycker jag =D
Beställde i tisdag och de kom idag fredag på posten.

Samt köpte ett par fejk glasögon från tradera som jag fick denna vecka med.

 Den vita peruken för Sannans rasetsu versionen klippa sedan klart älskar den <3

 Grell peruken samt glasögon <3 jag är nog smått kär i peruken tro jag. <3
 Syn bara att jag kommer känna mig jätte tjock som Grell men,
 I don´t care I will do him anyway XD
Kommer blir kul att göra honom nästa som jag vill dumpa Undertaker för Närcon Vinter och spendera tiden för en Grell cosplay i stället XD

Ah detta som kommer att blir Amagiri´s peruk när jag tya men gud älskar den som den är nu <3

Onödig men behövde har ut orden och visa perukerna =)

3 comments:

  1. Oh rasetsu!Sannan peruk! Ååh blir så taggad på att se dig i den cosplayn! Har ju själv också planerat köra rasetsu!Hijikata i år så vore ju nice med grupp va? 8D

    Oh, den där peruksidan har jag inte hört talas om.. ska checka in den!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Let´s do it en rasetsu grupp vore helt klart najs att göra. =D

      Tycker dom har bra utbud på bas samt bra för lite karaktärs försäljning.
      Samt allt skickas från england så det är rätt
      trevligt att veta att man inte kan får tull på sakerna och det går fort =D
      Man kan tänka på den om man är som jag och gör spontana saker ibland XD

      Delete
    2. JA!! 8D

      Oh, inte undra på varför priserna var i pund. XD
      Men ja, bra att det är inom EU för då slipper man ju tull.

      Delete