Monday 4 February 2013

Grell på börjad lite smått...

okej det kommer blir Grell till Närcon Vinter mer pepp på honom.
Undertaker får blir en annan gång när jag känner att tiden är mer rätt.

Så cosplay lista till Närcon Vinter.

Grell troligen fredagen om jag inte tar och tävla som honom XD
Sannan rasetsu versionen som behöver lite saker till mer som ett par Röda Linser ^____^
Kommer troligen att tävla som Sannan på lördagen då.
Söndag vet inte om jag tya att cospalya nått så.

Så shoppade jag loss i dag.
Fyndade ett halsband skor och annat.
Hämtade ut tyger och så.

Och lite resultat av att.

Så halsbandet och ett armband och en hake,( hittar inte den andra haken just nu) D=
Men som ni ser till vänster blev en del av halsbandet, hans glasögon snöre och det funka bra tycker jag.
Det andra kommer blir kedjan han har åt sidan. Inte korekt men jag gillar att ändå mer mig med på det hela.

 På tygerna ligger det ett par skor jag skall måla med röd tyg färg på.
Så det kan likna hans skor eller stunda i det och köra på svarta har inte bestämt mig än.

 Så lite på tygerna som är <3
Rött sammet tyg och röd fodrings tyg till Grells jacka
Samt tro jag jag kommer tar en bit av det bruna tyget till hans väst efter som jag älskar det.
Det kommer jag anväda sedan till att göra Kyuujyu Amagiri hakama eller var det Sannans?
Kommer inte ihåg min egna tankebana längre XD

Det gråa tyget som ser lila ut var tänkt till en sak men kommer inte användas till att.
Det är nog det min förvirrade huvud kommer på att säga.
helt meningslös men ja trött är man XD


2 comments:

  1. Lycka till med Grell, du har under en månad på dig. xD
    Och jo, förmodar att om du ska vara rasetsu!Sannan på lördag så kan du hänga på våran Hakuouki-grupp? ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack behöver allt lycka i världen XD
      Jupp hänger gärna med er grupp på lördagen som rasetsu!Sannan =)

      Delete