Monday 18 February 2013

Grell och stress och test...

Okej stressat med Grells kappa som jag hoppas på kommer blir klar i tid.
Men ja väst och skjortan jag hade tänkt att sy kommer inte blir klar tills fredag.
Så jag tar det jag har hemma på den fronten.

I början såg det ut så här i dag tygerna ut klippta och bara att zic zakar kanterna.
Och sy i hop allt.

 Åh nu är allt så här.


Och bak på att synd att jag missade med lite mått men den går att använda XD
Samt det som är kvar är kragen och dom svarta banden ner till och i slitsen bak är rätt lat på den nu XD

Samt har förstört skorna till min Grell cospaly med ser om jag hittar annan färg 
att täcka över med. Jag är duktig sak nu -_-'

Linserna är mer bruan än röda men jag gillar dom på nått skumt sätt XD
Men jag skall köpa andra röda linser, jupp ser skumt ut men fungera lite än då.

Sammanfattning är stress och ja vet inte längre vad jag gör.

För att inte glömma kommer jag inte tävla har gett biljetten till en annan som vill tävla i cosplay tävligen.

Tro ni förstår att jag är en aning stressad ne?

3 comments:

  1. Verkar stressigt ja. xD Hoppas du hinner, vi ses på Närcon snart! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jupp den ända gången optimisten slår till XD
      Jupp kan inte vänta till Närcon Vinter, kom på att jag måste leta saker med som jag har slavat bort XD

      Delete
  2. Jo men ändå inte hittar inte alla delar till svärden jag skall har till Sannan nu så det var nig bra att jag inte ställer upp XD
    Eh stress få nog blir mitt andra namn känns det som XD

    ReplyDelete