Tuesday 12 February 2013

Mönster...

Mönster för allt kan nog går mig på nerverna framför allt när man inte har tid att chansa.
Oh well det får man göra i bland.

Så lite bilder på mönster för Grells väst som jag hoppas att det kommer fungera.
Annars är jag nog en aning körd XD

 Öppnar boken på lämplig sidan som väst mönster som det ligger på.

 Efter ett tag rörigt värer med mönster och dela och tejp och annat.

 Sedan lite lung alla dela ut klippta nu skall det bara på ett tyg och sys sedan ihop.

 Annan pyssel vet inte om allt har vistat innan.
Målar skor, hantag och tsuba och massa annat stök på skrivbordet.
 Allt med Grells glasögon är klar samt hans kedja på höften.
Som ni ser med mina två tester på Undertaker medaljonger.

 Eh ja skall blir spännande och ser om dessa är röda när dom väl är på ögonen XD
Annars få jag leva med dom och de jag ville har egentligen var inte i lager på det ställe jag tänkte beställa ifrån början.
Åh ångra nästa lite att jag skall ställa upp i tävlingen.

Fast det spännande blir om jag blir klar med Grell överhuvudtaget XD
Pratiken sno mina helger och jag är trött på dagarna när jag har varit där.
Men ja älskar Teatern än då <3

Har nog bestämmt mig redan nu att Närcon Sommar inte kommer att blir av för min del.
För myclet med pratiken.
Dom skall har sommar teater och en teater som tunera under tiden 
och massa annat som tar upp tid och kraft som rör teatern.

Sorry för ni som ville ser mig i sommar skall höra med honom om ett konvent som är i sommar om det går att komma till att annars blir det inget under den tiden.

No comments:

Post a Comment