Friday 23 November 2012

Sora byxsor påbörjade...

Så på började att göra byxorna för Sora cosplayen i kväll.
Så det jag gjort är
Mönster,sytt och hoppas på att jag kommer av sluta att i morgon med byxsorna eller jag
hoppas på det bero på i alla fall hoppar jag på Söndag få att klart.

Bilder i alla fall de jag tog, glömmer bort att i arbetet XD

Val av vapen till att.
Köpte ett skärp som inte stämmer med det han har XD 
Men ja det får jag överleva med gör detta i stress.
 
Mönster till byxorna som jag ritade upp.

 Nålade grenen på att sytt det andra.

 Så skall sy dom tajtare ner till och sy in ett gummiband upp till och fålla ner till på dom.
Sedan klart möjligen jag lägger till en ficka eller så senare.

Skall även fota att så ni får ser att på mig sedan.
Är troligen nått jag kommer går utan för cosplay för dom var jätte mysiga <3

Ah glömde nästa jag på började smått med hans skor så ett par Foppatofflor 
 blev mitt offer XD
Måste lösa lite saker samt handskarna måste jag fundera ut med.

Over and Out

No comments:

Post a Comment