Monday 12 November 2012

Ja ha...

Så fundera som sagt och har sagt att 50 miljoner gånger nu, på Confusion skulle
min Undertaker cospaly vara klar ne?
Eller bit vis, enligt mig som kappa ett och två och hatt lite sånt.
Men är inte pepp på honom just nu.
Utan blev pepp på att göra denna.

 

Sora Santa KH 2 Final Mix om jag inte läst helt fel på att. Har inte ens spela ut första spelet
Jupp side tracka nått grymt nu men ja.

Fast ändå vill jag göra Undertaker för jag satte det som mål dit.
Tro inte jag kan hinna båda.

Sedan vill jag nog tävla i min Undertaker cosplay.
Så jag skulle villa göra den framför allt till ett konvent för att tävla med den.

Så jag vet inte köra var hjärta säger (Sora) eller köra på var jag lovat mig själv (Undertaker)?

Kommer troligen inte att passa som Sora men jag gillar hans Santa kläder
Ja och så kan jag fixsa klart Sanna dit med så jag kommer använda den cossen.

 Vet inte vad jag skall göra...


2 comments:

  1. Jag tror duu kommer bli jättefin som sora! <3 ^_^ Man ser inte så många göra denna haha men det blir snyggt på dig! <3 jag planera själv att göra denna versionen eller hans halloween dräkt i framtiden~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bara gör det kvinna <3 Gör att, för du kommer blir fin fin som Sora. Planera även att göra Halloween Sora möjligen en till på honom, men som sagt vill egentligen spela ut spelen innan ^__^'
      Föresten tack för dom fina orden *hug*

      Delete