Wednesday 7 November 2012

Shinji peruk fundering...

Okej helt onördigt in lägg efter som jag bara kommer visa  en
bild på de flätade delarna på perukerna.

Så fick hem en peruk billigt och så jäklar tunn.
Men jag väntar mig nästan inget annat om den häller.
Shinji peruk med rött band den andra är den nya.


Så jag började fundera i mitt stilla sinne.
Om jag skulle offra den eller rätta sagt min Shinji peruk.
Pussla i hop dom och göra en bättre Shinji peruk eller nått?
Om det blir bättre vet jag inte.

Eller letar vidare efter en ny Shinji peruk...
Ja bara min lilla fundering på att.
Tro att tillsammans kan det blir trevligt färgmässigt med.


2 comments:

  1. Menar du att slå ihop perukerna till en enda peruk? Det kan nog vara en bra idé om peruken(perukerna?) annars är för tunna. Dock har jag ingen aning hur man gör det..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det var min tanke att slå i hop dom. Men ajg måsta kolla på vilket av dom som är bäst att offra så dom inte är byggda på samma sätt. Internet har svaret på min fråga tro jag XD

      Delete