Sunday 25 November 2012

Inte mycket gjort i helgen...

Men en bit har jag kommit en del annat kom i vägen.
Efter fem år kom jag på det enkla som vem som helst hande kommit på på fem min att göra 
hans klor liknade vantar på.
Magisak finger vantar och ja som ni ner på bilderna nedan deco gummi och lim pistol.
 För ett mönster på klona som täkter toppen på fingret.
 Limma att glatt och fint, och limma platta samt lägga lim lite lim i klon vid spetsen,
för att doms skall hålla formen. 
Klipp rent dom så klart.
 Sedan dra dom inne i vantarna och dä är det klor lik nu.
Skall ser om jag tya sy ett par vantar som fungera till att,
 efter som de sträck ut väldigt mycket.
 Man ser som ni ser på bilden huden efter som det sträck ut rätt mycket.

Så alla med klor i på ena handen gjort lika på andra.


 Och så två bbilder på byxsorna som jag känner inte så mycket för längre.
Fungera skulle jag tro men nog snyggast om hade gjort att på ett annat sätt.
Men ja nu kommer jag inte ändra på att efter som det får helt enkelt fungera.
Men helt klat att jag skall har dom utanför cosplay. <3
Ah t-shurten skall jag mäta senare och utgår fårn den när jag skall göra Soras tröja.
Bara kanten ner på byxsorna och sy in dom lite sedna klart med dom.
Tro ni mina bysor fungera till honom? Fundera på att sy in dom i sidorna lite, där viden  är?

Som sagt lite gjort i dag efter som jag fastnade på hans vantar.
Dum att jag fastnade på dom när det var så simpelt.

1 comment:

  1. Jag tycker byxorna kommer funka för honom ja ^^ Ser bra ut :>

    ReplyDelete