Wednesday 30 May 2012

Shinjis mask pt2 eller nått...

Så ändrade lite och sånt syns inte så mycket men ja.

Den känns bättre nu än innan och jag börja gilla den halvt.
Behöver fixas vid ögonen.

Bilder.



 
Som ni kan för står så kommer jag nog öppna upp ögonen lite mer då jag ser 
fett skum och dum ut annars.

Sidan ser man bra ut på i alla fall.

Ah konsten med gammalt ligg underlag och derco gummi /Froam eller vad man vill kalla att.
Som jag troligen stava fel på nu orka inte kolla upp att.

Inget mer lim till lim pistolen så får ser om pappa köper att efter som han sa det.
Men jag sa efter som jag skall in till stan i morgon på grund av sommar jobbet, kan jag köpa då.
I vilket fall som är det att vänta och ser.


2 comments:

  1. Replies
    1. I know, tycker jag med ser lite rakare ut med. Får ser hur resten kommer att blir sedan.

      Delete