Saturday 5 May 2012

Byakuya captain haori

Kunde hämta mitt tyg till att i går men ja valde att tar det i dag.
Så jag är super nöjd.


 Som ni ser hade jag klipt ut ja vissa bitar sedan innan.


Så är det jag när  jag sätter dit mina numer eller mer applikationer på Haori kappan.
Ingen färg hos mig.


Och där är det klar den biten och bredvid ser ni fodret till att och ja är rätt nöjd med att för tillfället.
Skall tar och göra resten i morgon åka inte mer i dag.

Kom på det att Ichicon är nästa helg känns inte alls som det kommer vara då.
Så jag kommer nog tar mig och cosplaya Byakuya och hoppas på att jag kan tar några bilder på
att när det är klart med.

4 comments:

  1. Åh ser lovande ut! Sådär gjorde jag också division numret till min Ukitake haori. =)

    Ha så kul på Ichicon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verkligen? Har visslingen inte stirrat så hårt på den XD Men jag trodde den var målad eller möjligen utskriven på fotopapper och stryks på eller nått sånt likande.
      Det var nått nytt.

      Min Unohana kappa är också gjort på samma sätt var det häller alla märken och sånt. Gillar att jag slipper färg och hand måla det.

      Delete
    2. Jupp, jag har applicerat, detsamma med de där prickarna och romberna. Tyckte det var lättare och blev finare för blir mer ogenomskinligt och så. Ville inte börja färga för det är så många symboler så hade varit stor risk att åtminstone några av dem hade jag klantat mig på och ja.. färg kan ju spricka osv och bli dåligt med tiden.

      Delete
    3. Jupp håller med dig helt på att.
      Tycker på ett sätt att det ser mer arbetat ut på ett sätt även om jag gillar dom som använder färg på att för jag blir imponerad på att dom våga använda färg.

      Delete