Saturday 26 May 2012

Nästa cospaly plan typ...

Jag har många av dom i luften några är jag snabbare på att göra än andra.

Den jag är sugen på just nu är
Shinji Hirako
från  Turn Back The Pendulum arc

Det jag letar och inte hittar är passande färg 
för inner fodering på Haori för Shinji.

Om ni kan eller vet någon tyg ni tro passa säg till snälla.
Tittar på stoff och stil har fastnat för en och annan där.

Antagligen är den i en blå torn enligt vissa men jag ser den mer i en grön ton av färg.
Likt den Ichimaru Gin har inner i sin kappa fast något ljusare. 

Jobbig färg rent ut av efter som man inte vill har den för likt Gin´s vilket det troligen kommer blir.

 Om ni inte vet hur Shinji ser ut så har jag här är en bild snodd från goggel.
Shinji är blond personen där jag har svårt att hitta en passande blond färg till peruk som jag gillar.
Ni ser lite på hans haori´s inner foder med.
Den jag har svårt med att bestämma färg på typ.


Samt har jag planer på att göra hans Hollow mask med.

 Ser på denna bild att ungefär, som är hittad från Goggel.

Ja ja, jag får ser hur det löser sig.
Samt är frågan skall man vara på Närcon redan på Onsdag eller inte?



3 comments:

  1. Ååh han har den där jobbiga färgen på sin haori... den är nån skum grön nyans i mina ögon. XD Har du kollat om det finns nån bra peruk i Epic Cosplay's hemsida?

    Angående Närcon vet jag ej, jag kommer dit på torsdagen som första dagen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jupp jobbig T^T Tro jag skall chansa på tyget som heter Partysatin pistasch, på Stoff och stil, dom har andra med men jag tro på den.

      Har kollat där men jag gillar inte att ger det priset på en peruk där då jag kan hittar biligare om inte färgen är hundra rätt i mitt tycke.
      Annars ser Autumn Gold Blonde rätt lovande ut som färg. Men jag tro min skärm är lite miss visande vad det gäller fräger. Tro jag kommer blir käpp på att till slut...

      Delete
  2. jag kmr vara där på onsdagen så vi kan umgås då iaf du kommer :) Lycka till med att hitta peruk åt Shinji! <3

    ReplyDelete