Saturday 20 April 2013

Nästa cosplay...

Så nu vet jag vem jag skall göra näst och det blir inte mindre än 
Soushi Miketsukami från Inu × Boku SS

Så jag har typ en svans kan man säga och skall ser om jag kan göra två till av det tyg jag fick över från Sora även om jag hade sett nått annat pälsliknade tyg till att men ja billigt sånt tyg lär jag inte hitta och borsta man det jag har så se det rätt okej ut tro jag XD
Skall fundera på den saker eller om ni känner till bra vitt fluff tyg så hojta till och visa mig.

Så peruk och öron har jag mer eller mindre jag kommer köra på det jag har i alla fall hemma.

Då är det bara att försöka fixa till byxor och allt annat och fundera på hur det är gjort O_O
Vet ni det? Tro mitt huvud komplicera det hela mer än nödvändigt -_-

Vill egentligen har nått vit mönstrat tyg med vitt mönster som är passande men hittar inget.
Men jag svansarna kommer nog blir det mest intressanta i det hela på många vis.

Så nu vet ni detta.
 

Gula och blåa linser var hittar man det? 
Har en fundering på ett par gula men vet att det kommer blir mer brunt troligen än gult.

2 comments:

  1. Ååh awesome!! :D
    Ser fram emot denna! Borde verkligen ta och se Inu x Boku snart, har planerat det länge nu.

    http://www.honeycolor.com/ är en bra sida! Köpte mina linser till Hijikata därifrån. Vad jag sett IRL är Princess Pinky Twilight Brown en fin naturlig guld/gul färg. Släpper inte in mycket av din riktiga ögonfärg i mitten heller. :)

    ReplyDelete
  2. Ja ser den helt klart värt att ser fundera på att se om det med XD Även om jag såg klart på den denna veckan XD

    Okej skall kolla upp som linserna hade fundering på dessa EOS Dolly Eye Brown då man ser på https://www.pinkyparadise.com/EOS_Dolly_Eye_Brown_p/e3-v209lb-br.htm Review sida hur de är på en med blåa ögon och jag halft gillar att.

    Men skall kolla upp de du sa =D

    ReplyDelete