Sunday 28 April 2013

Fundera på att lägga ner bloggen...

Har funderingar på att lägga ner denna då det känns som den inte fyller nått syfte längre.
Eller börja skriva allt på Engelska då kan jag träna upp den.
Eller göra en hemsida, det var länge sedan jag hade en.

Men ja det känns så jag vet inte dumt att har den när det flesta har sina bloggar på engelska och är mer social på internet än vad jag är.
Och det behöver man vara social att skriva till andra och så när man bloggar enligt mig.
Jag är rätt mycket ego.

Jag vet inte lite synd att slänga denna i sjön.

 Men jag vet inte, jag känner att det som läggs upp här är inte intressant.
Känns som det är mer dumma skrivningar av mig och nonsens.

Men ja kan ta och fundera vidare.

Bai Bai


 

4 comments:

  1. Neeej!
    Jag tycker din blogg är fett schysst att läsa, för allt i världen döda den inte! D:

    Du kan ju börja skriva på engelska dock, det är bättre för då förstår fler folk i världen ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bra att någon tycker det XD Känns som jag bara dra upp samma saker hela tiden.

      Men jo kanske skall börja med att på engelska så kan jag alltid träna mer på att samtidigt så man blir bättre på det språket att skriva.

      Får i så fall göra en halft revamp på att. Men kan alltid spara på dom svenska inläggen. Och som sagt göre om ut seendet på den.

      Delete
    2. Ja, du kan ju övergå till att skriva på engelska men spara de svenska inläggen också. :) Bara göra en "här framöver skriver jag på engelska" post och sen kanske byta till en ny layout och sånt.. om du vill dvs. :)

      Delete
  2. Jo vi får ser hur länge jag känner att skriva på engelska ger mig nått.
    Men ja nytt utseende gjorde i alla fall en bit på att att inte lägga ner den XD

    ReplyDelete