Tuesday 11 December 2012

Confusion is over...

ytters lite inlägg tro jag.
Men men confusion är över fär längesedan i alla fall två dagar T^T
Resan började på fredagen och gick kanon.
Gick lite vilse till hotellet men hittade till slut,
var inte så länge jag var vilsen högst 5 min vilse XD
Checkade in och byte om till Gin.
Jag var Gin hela konventet Sora cossen var med men ja kände inte för honom längre XD
Får tar det en annan gång i alla fall fick tomte luvan göra sig till känna.

Jag träffade Martina (Neko-chaaan) som var 5th squad fukutaicho Gin <3
Var Gin för hennes skull typ på fredagen och på lördag mest för att jag ville vara honom och träffade
underbara pillarbox (DV) som var Nelliel Tu Odelschwanck
och hennes vän som var Ggio Vega. <3 

Men hängde med Neko-chaaan på hela konvetet. XD
Träffa gammalt och nytt folk  så tack alla att jag fick träffa er. <3
Skulle hänga med Bleach gängen men saker kom i vägen.
Så ett lite häng blev det i foto studion.
Känns som jag övergav den tappra och underbara Bleach gruppen hårt T^T
 
Hem vägen skall vi inte pratar om lite snö och allt går typ åt skogen med tågen.

Bild snodd från Confusion flickr sida tagen av Filippo Malvisi i fotostudion.

 
Är så avundsjuk på deras fina cosplay och maskerna <3
Finns fler bilder från Bleach foto bara att checka in Flickr sidan och leta. ^__~

No comments:

Post a Comment