Sunday 15 July 2012

Papier-maché = Not for me

Så helgen har jag försök att får mina, eller ja egentligen Shinjis mask klar.
Men nej jag är inte skapt för Papier-maché så att säga.
inte min grej helt enkelt.

Men jag skall göra lite mer på att efter som jag behöver runa Shinjis mask mer.

Så ser det ut för tillfället.


Kommer troligen tar oc köpa mig gipsbindor, då det var det jag tog på min Ulquiorra Mask.
Och jag gillar att arbeta med det materialet än detta.
Sedan kommer jag fixa till lite mer på Shinji´s mask efter som jag ser att den är inte redigt rak.
Måste kolla upp det om det är det på mitt huvud.
För är den det så kvittar det hur den ser när den inte är på mitt huvud.

 Gillar förövrigt hur Nelliel´s mask ser ut kommer nog älskar den när den är klar.
Möste köpa lera till att göra lite tänder och limma på.
Tappat bort Nelliel´s mask tänder med.

 

No comments:

Post a Comment