Thursday 1 August 2013

Convention set

So my list is set for this fall conventions is

Harukacon 7 - 8 September Karlskrona
ConFusion 2013, Oct 25 - 27 Gotherburg, thinking of taking in to hotell.
Kultcon 2013, November 22 - 24 Huskvarna also thinking of hotell here.

So this are set also for next year are as it seem now, and I hope to god and other spirits that I can go to them. I will be very sad if I miss any of them.

Närcon Winter Linköping  20-23 Feb 2014 Hotell here if I can afford
Närcon Summer Linköping  24 juli 2014 till den 27 juli 2014 And hotell here will be a must.

So if you want to do a group cosplay and want me to join you tell me.
Do not matter what serier it is I will watch it or read it or whatever.
It is more fun if you are in a group really.

Or want to share a hotell talk to me and join me.
Or if you going to any of them tell me.

I think it was all from me now. Also I know this one hase been dead for some time but the practice place i have in Theatre take some of mine time. But soon I will have a bit off and can do cosplay stuff. 

8 comments:

  1. I have no idea if I will go to ConFusion but likely Närcon Vinter. I'll see when it gets closer what I plan to do.. aka how I will sleep there. Cheap hotel rooming with you again would be nice. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tar på svenska lite här.
      Så du menar att jag bara kommer ser dig en gång detta året? Och att jag skall överleva detta??? Tro inte det. Men i sådana fall får jag göra en tripp genom hela Sverige annars och våld gästa dig XD <3

      Men om du går så tänk på mig <3 så kall vi upp repa det att vara roomisar <3 Då skall jag ta med mig Kigirumesarna om det kan locka lite ^__~

      Delete
    2. Kan hända att det blir så tyvärr. :/ Har inte ett bra betalt jobb och flyttat hemifrån här några månader sen såatteh.. jah. Men vi får kolla hur det går, vill ju se dig mer också självklart!

      Yeah of course!
      Oooh ja!

      Delete
    3. Hade du någon taken på Kawaiicon i sundsvall att går på? För jag skulle kunna tänka mig att åka dit även om jag halvt har släppt att. Kom på att jag är ledig vid den tiden det skall vara.

      Delete
    4. Känns som lite väl långt att åka för ett småkonvent + att jag är i Oulun Animeseminar helgen innan.

      Delete
    5. Jupp långt för oss båda fast på olika håll XD och jag förstår dig.
      Det är bättre att tar det som finns i närheten och åka till och som man vill.
      Kommer nog läggar mina pengar på kommande cosplay istället för den lär kosta lite XD

      Delete
  2. Om jag skulle på Confusion iår så hade jag velat cosplaya med dig! Det hade varit kul x3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Men snälla går *ber på mina bara knä* Känns som det är väldig få folk jag känner som kommer dit och jag vill träffa dig igen fast det går nog att ordna än då =D <3

      Delete