Monday 3 September 2012

Fick mina peruker i dag...

Jupp ni hörde mig rätt.

Från att vara en skit sur människa med beslut ångest åt att göra mönster till Gins enkla kappa.
För jag vill göra den jobbigare än vad den är typ...

Men kommer göra att på det enkla sättet och hoppas på det bästa annars syr jag om den senare.
Blev jag till slut glad, av att kunna hämta min älsklingar till peruker.

Var av ena kommer jag inte nämna vilken karaktär det är till efter som jag vet inte om jag kommer göra den. Men jag har en peruk till att i vilket fall som.

Västen eller var han har under kappan är klar skall göra resten imorgon då jag känner att jag kan mörda någon nu.

Bilder på peruken som skall klippas lite och fixas,
okej jag vet att jag är inte sminka för fem öre så ni får över leva att.

Jupp en sådan färg jag ville har på peruken med =D




Okej där har ni anledningen till räv öronen och så vidare =D
Jag älskar dom öronen och svansen är fortfarande inte stoppad.



2 comments:

  1. Alltid kul med nya peruker! Söta rävöron!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jupp och jag är förvånad över kvalitet på dom efter som priset var så bra på dom.
      Tack det är nog min nya favo sak. <3

      Delete