Tuesday 28 August 2012

Konvent och cosplays planer...

Så lite planer och lista upp saker här så inget viktig för er del tro jag.
I alla fall

Konventen jag skall till som jag vet om nu plus cosplay´s planer.


HarukaCon 8 September Cosplay plan - Ichimaru Gin Hueco Mundo Kläderna. 
Det kommer blir väldigt tajt allt från peruk till att och sy lite kläder, så hej stressen min galenskaper.




  








Kultcon 26-28 Oktober Cosplays plan 
Brave 10 Sasuke Sarutobi
Om jag har råd och så 
så honom till det datumet.













ConFusion 7-9 December - Black Butler Undertaker 
Ett måste sedan jag planerat att göra honom till Confusion sedan årets början


 Jag försöker ger mig på att göra ett par vita Räv öron för jag min plan var att använda att till Gin för skoj skulle, men liknar mest ett per katt öron även svansen  ser ut att var en katt svans.

Men det var intressant att göra dom är inte klar med dom än möjligen jag kommer tar att göra ett par svarta med utav det andra svarta tyget =D

Jupp behöver klipp luggen eller låta den växa vet inte än.

Det var för mig denna gång.

1 comment:

  1. Yay arrancar!Gin! Fast ser faktiskt mest fram emot att få se bilder på Sarutobi!! :'DD

    ReplyDelete