Tuesday 7 February 2012

Cosplay suff

Jupp lite cosplay stuff.
Fick för mig att leka med gammal liggunderlag i dag.


Nelliel Tu Odelschwanck Mask i hennes Espada form.

Får lösa lite saker med tiden när det gäller den annars är det bara kul


Beställde peruker  förra veckan till en cosplay 
så nu har jag inget annat val än att göra henne nu.
Den andra till Lolita kläderna jag har.
 
Plus beställt lite annat cosplay relaterat som troligen kommer imorgon.
Gissar på att efter som det var i Stockholm i dag så.
åter igen att pyssla i hop saker.
Men det är skoj.

Så myckat spännande och känner mig lite pepp för Cospaly igen.
Nu längtar jag bara till Rencon även om jag inte vet vem jag skall cosplaya som. =/

1 comment:

  1. Masken ser riktigt bra ut än så länge och najs med Rangiku!

    ReplyDelete