Friday 6 January 2012

BJD my crew

Tänkte visa er mitt nya tillskott i familjen utav bjd.
Sarah som min tvillingbror döpte henne till.
Hon är en Island Doll Artemis med Faceup och Snow white skin.
Köpt från www.junkyspot.com/
Katt öronen är med köpta från JunkySpot med.
Kläderna och peruken kommer från www.dollheart.net/ 
Som jag köpte som ett hemlig paket.
Fantastisk fina kläder har dom.
Det där är alla jag äger.
Men bara två av dom på bilden har kläder som jag har sytt.
Den vithåriga killen och hon i Orange hår resten är köpta.
Alla kommer i från JunkySpot

Sarah (Island Doll Artemis, Snow White skin 26 cm hög) 
Sebastian (BoBoBie/ResinSoul, Gang Normal skin 61 cm hög tro jag)
Cyan (Doll Leave, W(Wish) White skin 42 cm)
Aura (Island Doll, Amy Normal skin 41 cm hög)
 
Hujoo Berry (Apricot skin) Tjejen skall blir senare Orihime Inoue från Bleach 
Hujoo Wings (Cream skin) Killen skall blir Ulquiorra Cifer från Bleach
När jag blir klar med dom >_<

Det var det jag hade att säga
Har en trevlig dag.

No comments:

Post a Comment